donderdag 18 augustus 2011

Ik Wil, Ik Wil: Manga Wishlist

Zessentwintig augustus is het Abunai!con en ook ik zal van de partij zijn. Nu ik op kamers ga zal ik niet meer al teveel kunnen kopen, maar niettemin leek het mij toch een leuk idee een verlanglijstje te maken. Voor het grootste gedeelte zal het natuurlijk bij dromen blijven. Ik zal mij op de conventie aan een budget moeten houden. Dit lijstje zou enkel de chaos van mijn impulsieve aankopen binnen de perken moeten houden.


* Alice in the Country of Hearts ( - vol. 1 t/m 5)
* Aria
* Bakuman ( - vol. 1 t/m 3)
* Black Bird
* Blue Exorcist
* Gosick
* Hekikai no AiON
* Kimi ni Todoke (- vol. 1)
* Kobato (- vol. 1)
* Kuroshitsuji
* Nabari No Ou ( - vol. 1 t/m 5)
* Natsume Yuujinchou ( - vol. 1)
* Otomen
* Sukitte Ii Na Yo/ Say I Love You
* Pandora Hearts

Ik heb het gevoel dat ik nog wat series vergeten ben. Voor mijn doen is dit een redelijk kleine lijst, maar wie weet kom ik op de conventie nog wat aanwinsten tegen. Enkele namen uit dit lijstje zijn onverkrijgbaar voor mij, want die zijn niet in het engels, duits of nederlands vertaald. Ach, dromen kan altijd, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten