vrijdag 24 februari 2012

Cosplay ideeën

Cosplay ideeën
no boys allowed edition~ >3<

1. Lluvia Loxar (Fairy Tail)

Een kostuum wat ik al eerder in gedachten heb gehad. Lluvia's persoonlijkheid vind ik leuk, maar ik ben vooral weg van haar leuke kleding.
2. Izumo Kakumi (Ao no Exorcist)


Gek genoeg kwam het idee om Izumo te cosplayen door haar gekke wenkbrauwen en paarse haar. Nu ik wat meer heb gekeken naar haar karaktertrekjes wordt het idee toch wel steeds aantrekkelijker. Is het raar dat ik haar echt wilde cosplayen omdat ze gek is op katten?

3. Aika S. Granzchesta (Aria the Natural)

De Aria series is een van mijn favoriete all time animes en manga. Aika is mijn favoriete personage uit de reeks. Need I say more?
'
3. Dead Master (Black Rock Shooter)

Haar characterdesign heeft mij altijd al aangesproken, zelfs toen alleen de OVA uit was. Toen ik een cosplayfoto van haar zag dacht ik: dat wil ik ook! Moeilijkheidsgraad: zowat onmogelijk :(.

Voor abunai 2012 wil ik mij weer eens als een vrouw verkleden! Tot nu toe heb ik maar twee cosplays gedaan. Hinata Hyuuga uit Naruto en Azusa Nanako (Azu-nyan) uit K-ON!! (listen versie).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten