zondag 1 juli 2012

Challenge: De hele maand Juli bloggen!

Ik wil deze maand proberen elke dag een blogpost te plaatsen. Hierbij hoef ik mij niet te houden aan een vast onderwerp. Het zal juist een uitdaging zijn om elke dag iets te vinden om over te schrijven.
Bloggen... misschien is het gewoon niet mijn ding. Dit is niet de eerste blog die gedoemd is om naar de vergeten pagina's op internet te verdwijnen. Dat zou kunnen liggen aan de weinige reacties (die je toch kunnen motiveren om verder te schrijven) of vroegere herinneringen dat het niet slim is een online dagboek bij te houden. Je hele privéleven op internet gooien is natuurlijk nooit slim.



Ik startte deze blog een jaar geleden. Het zou de perfecte oefening worden aan het begin van mijn studie Journalistiek. Nu ik inmiddels mijn propedeuse Journalistiek op zak heb, blog ik nog steeds niet veel. Deze blog lijkt zijn richting ook maar niet te kunnen vinden. Het is een storthoop van allerlei onderwerpen. Cosplay, anime, boeken, poezië, af en toe wat muziek, posts die te maken hebben met mijn verhaal Intertwined en heel soms een persoonlijk onderwerp. Dit wil ik wel zo houden. Als ik een blogpost als deze schrijf vermaak ik mij er wel mee en dat is natuurlijk het allerleukste. Ik kan er niet goed bij dat mensen beginnen met bloggen omdat ze bijvoorbeeld verwachten dat ze dan allemaal gratis schoonheidsspullen opgestuurd krijgen. Toch moet ik eerlijk zeggen dat die beauty- en fashionblogs een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Ik betrap mezelf er vaak genoeg op dat de urls in mijn browsergeschiedenis te vinden zijn.

Waar ik allemaal over ga schrijven kan ik zelf ook niet voorspellen. Deze blog mag dan wel een warboel zijn van allerlei woorden, maar het is mijn persoonlijke storthoop. Mijn speeltuin waarin ik creatief met woorden kan zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten